Pomáhat srdcem, ale s hranicemi...
Příběh o pomoci aneb Role a hranice pracovníků v pomáhajících profesích
Kurz založený na kazuistickém příběhu, pomocí jehož účastníci navnímávají své vlastní emoce, názory a postoje ke klientům.


V kurzu se zaměříme se na roli pomáhajícího pracovníka a přineseme hlubší porozumění třem klíčovým modelům práce s klientem – podpoře, péči a kontrole. Každý z těchto přístupů ovlivňuje vztah s klientem, seznámíte se výhodami jednotlivých postupů, ale i možnými riziky při nevhodném použití. Kurz zároveň klade důraz na individuální potřeby klienta, jeho možnosti i omezení, a pomáhá pracovníkům nalézt rovnováhu mezi profesionální pomocí a osobními hranicemi.
Co Vás v kurzu čeká:
Naučíte se lépe vnímat své emoce a vztah ke klientům.
Pomocí kazuistického příběhu se naučíte vnímat své emoce, postupy a vztahy ke klientům
Uvědomíte si nastavení vlastních hranic ke klientům a setkáte se s různými přístupy k práci s klienty.
Seznámíte se s direktivním i nedirektivním způsobem práce s klienty
Budete diskutovat nad kazuistikami pro uvědomění si vlastních pocitů, emocí, empatií ke klientům, rozdílnosti vnímání různých situací, ale také profesního přístupu a možných rizik
Naučíte se lépe vnímat své emoce a vztah ke klientům.
Pomocí kazuistického příběhu se naučíte vnímat své emoce, postupy a vztahy ke klientům
Uvědomíte si nastavení vlastních hranic ke klientům a setkáte se s různými přístupy k práci s klienty.
Seznámíte se s direktivním i nedirektivním způsobem práce s klienty
Budete diskutovat nad kazuistikami pro uvědomění si vlastních pocitů, emocí, empatií ke klientům, rozdílnosti vnímání různých situací, ale také profesního přístupu a možných rizik
Kurz je pro Vás vhodný, když
chcete lépe porozumět své roli v pomáhající profesi a najít rovnováhu mezi podporou, péčí a kontrolou
hledáte způsob, jak nastavit zdravé hranice a předcházet rizikům spojeným s nevhodně zvoleným přístupem ke klientům
chcete lépe porozumět své roli v pomáhající profesi a najít rovnováhu mezi podporou, péčí a kontrolou
hledáte způsob, jak nastavit zdravé hranice a předcházet rizikům spojeným s nevhodně zvoleným přístupem ke klientům
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon