Komunikace jako most k porozumění ...
Komunikační dovednosti v praxi sociálních služeb, prevence řešení konfliktů
Kurz je zaměřen na význam komunikace v praxi sociálních služeb, na verbální a neverbální aspekty a jejich význam ve vztahu ke klientovi.


Seznámíte se specifiky komunikace s různými typy klientů a na praktických příkladech si osvojí návody a doporučení, jak reagovat ve vztahově, organizačně i komunikačně komplikovaných situacích s klienty organizace. Důležitou součástí komunikačních dovedností je také aktivní naslouchání, techniky kladení otázek a zpětná vazba a samozřejmě také etické zásady v komunikaci. Součástí kurzu je také řešení konfliktních situacích, jejich předcházení a efektivní zvládání.
Co Vás v kurzu čeká:
Seznámíte se s principy účinné komunikace a jejím vlivem na vztah mezi pracovníkem a klientem.
Osvojíte si techniky aktivního naslouchání, kladení otázek a poskytování zpětné vazby..
Natrénujete, jak efektivně reagovat na komunikačně složité situace a zvládat konflikty ve vztahu k různým typům klientů i mezi kolegy.
Získáte nástroje pro prevenci a zvládání konfliktů, včetně technik pro kontrolu vlastních emocí a afektu.
V praktických cvičeních si vyzkoušíte řešení reálných situací a dostanete zpětnou vazbu pro zlepšení vašich dovedností.
Seznámíte se s principy účinné komunikace a jejím vlivem na vztah mezi pracovníkem a klientem.
Osvojíte si techniky aktivního naslouchání, kladení otázek a poskytování zpětné vazby..
Natrénujete, jak efektivně reagovat na komunikačně složité situace a zvládat konflikty ve vztahu k různým typům klientů i mezi kolegy.
Získáte nástroje pro prevenci a zvládání konfliktů, včetně technik pro kontrolu vlastních emocí a afektu.
V praktických cvičeních si vyzkoušíte řešení reálných situací a dostanete zpětnou vazbu pro zlepšení vašich dovedností.
Kurz je pro Vás vhodný, když
hledáte způsoby, jak zlepšit své komunikační dovednosti, předcházet konfliktům a zvládat náročné emoce při práci s různými cílovými skupinami.
chcete se naučit efektivně komunikovat s klienty a řešit komplikované situace.
hledáte způsoby, jak zlepšit své komunikační dovednosti, předcházet konfliktům a zvládat náročné emoce při práci s různými cílovými skupinami.
chcete se naučit efektivně komunikovat s klienty a řešit komplikované situace.
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon